Dostępność
Dbamy o dostępność.
Chcemy, aby każdy mógł wygodnie korzystać z naszych usług - niezależnie od swoich potrzeb.
Dlatego dostosowujemy nasze produkty i usługi do wymagań dostępności, zgodnie z ustawą z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.
Więcej szczegółów znajdziesz w poniżej zamieszczonym dokumencie "Informacja o dostępności", w którym zawarliśmy opis dostępności:
W tym dokumencie zawarliśmy również sposób składania skarg na brak dostępności.
Chcemy, aby każdy mógł wygodnie korzystać z naszych usług - niezależnie od swoich potrzeb.
Dlatego dostosowujemy nasze produkty i usługi do wymagań dostępności, zgodnie z ustawą z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.
Więcej szczegółów znajdziesz w poniżej zamieszczonym dokumencie "Informacja o dostępności", w którym zawarliśmy opis dostępności:
- naszej strony internetowej i bankowości elektronicznej,
- naszej infolinii,
- naszych Oddziałów,
- języka, jakim się posługujemy,
- tworzonych przez nas dokumentów.
W tym dokumencie zawarliśmy również sposób składania skarg na brak dostępności.
-
Informacja o dostępności Pobierz Informacja o dostępności