Bankowość elektroniczna BankNowy24
W jakiej sytuacji należy zablokować dostęp?
- wystąpienia na rachunku nieznanych operacji,
- otrzymania wiadomości SMS z kodem autoryzacyjnym pomimo nie dokonywania żadnych operacji,
- utraty środków na rachunku,
- podejrzenia posiadania danych do logowania do bankowości elektronicznej przez osoby trzecie.
Jak zablokować dostęp?
- Wejść na stronę logowania do serwisu - www.banknowy24.pl,
- Wybrać opcję "Zablokuj dostęp",
- Wprowadzić numer login, który ma zostać zablokowany,
- Wprowadzić ostatnio używane hasło do logowania,
- Wybrać przycisk "Zablokuj",
- Zweryfikować czy wyświetlony komunikat potwierdza zablokowanie dostępu do serwisu.
Zablokowanie dostępu jest bezpłatne. Po zablokowaniu dostępu należy poinformować o tym fakcie Bank Nowy S.A. za pośrednictem jednego z niżej wymienionych kanałów komunikacji:
- wiadomości e-mail wysłanej na adres: online@banknowy.pl
- formularza kontaktowego dostępnego na stronach Banku Nowego S.A.: www.banknowy.pl
lub udać się do najbliższej placówki Banku Nowego S.A. w celu wydania nowego hasła do serwisu.