Szanowni Państwo,
w związku z pojawiającymi się utrudnieniami w obsłudze płatności kartami płatniczymi Bank Nowy S.A. informuje, że w zakresie dystrybucji i obsługi kart płatniczych Bank Nowy S.A. współpracuje z Santander Bank Polska.
W dniach:
- 26.10.2022 r. w godz. od 13:02 do 14:10,
- 29.10.2022 r. w godz. od 11:32 do 14:02,
- 31.10.2022 r. w godz. od 09:52 do 12:20,
po stronie Santander Bank Polska wystąpiły nieplanowane utrudnienia w autoryzacji transakcji kart płatniczych mogące objawiać się brakiem autoryzacji transakcji kartami płatniczymi oraz założeniem na rachunkach Klientów blokad w wysokości niezrealizowanych transakcji. Nieprawidłowo założone blokady środków na rachunkach na podstawie transakcji kartami płatniczymi są na bieżąco weryfikowane, a środki są ponownie udostępniane Klientom Banku Nowego S.A.
Bank Nowy S.A. będzie na bieżąco informował Klientów za pośrednictwem komunikatów publikowanych na stronach internetowych Banku o występujących utrudnieniach w obsłudze kart płatniczych.
Przepraszamy za utrudnienia w dostępie do Państwa środków.
Bank Nowy S.A.