Aby dokonać płatności kartami w sklepach internetowych, w których działa Usługa 3D- Secure (sklepy te są oznaczone znakiem „Verified by VISA”), należy dodatkowo potwierdzić transakcję kodem SMS otrzymanym na wcześniej zdefiniowany w Banku numer telefonu komórkowego. Tylko potwierdzenie transakcji Kodem 3D-Secure pozwoli na zrealizowanie transakcji.


W przypadku nie przekazania Bankowi numeru telefonu komórkowego należy dokonać stosownego zgłoszenia w dowolnej placówce Banku lub za pośrednictwem usługi PBSbank24 (wybierając zakładkę ,,wnioski i dyspozycje”, a następnie ,,do złożenia” – ,,wniosek o zmianę numeru telefonu”).


Podczas płatności w sklepach internetowych z wdrożoną usługą 3D- Secure należy podać:

  • dane karty, o które prosi sklep: tj. kod CVV2 (trzycyfrowy numer znajdujący się na odwrocie karty)
  • kod 3D-Secure, który zostanie wysłany na wcześniej zdefiniowany w Banku numer telefonu komórkowego.


Jeżeli sklep internetowy nie wdrożył usługi 3D- Secure płatność przebiega tradycyjnie, wówczas wystarczy podać dane karty wymagane przez sklep, tj. kod CVV2 (trzycyfrowy numer znajdujący się na odwrocie karty).